Veckan typ

imorn eftermiddag är det helg. gött :) min jacka har kommit idag :D den som egentligen inte skulle komma förns december. im so happy(iofs har ja inte sett den irl än :P) idag har ja iaf jobbat. o tränat med tina,sofie o joel. kulkul :) sitter hos tina nu o väntar på hennes goda mat :D me love it!

igår råkade ja shoppa igen :S inte bra av mig. har ju redan shoppat upp min lön :S jaja. en finfin tröja i leopard o ett par tajts.

igår bokade ja o sofie hotellrum till palace den 13e okt åt mig sofie o linnea(kanske tina oxå) ska bli såååå kul! längtar!

"i bring you sexy back, yeah come on!" :D 

på fredag blir det bowling med krillenallen. värsta duellen. me need to win :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback