buhu stackars mig...

idag är det julfest på jobbet. 14-21. Gissa när jag slutar. just det kl 21. allså jobbar ja heeeela julfesten. ofrivilligt. dock har jag varit med på när björn eriksson(landshövdingen) invigde våra nya lokaler.(fan va höögt han tala, man nästan hoppa av stolen) sen har jag varit med på nautilus föreläsningen(precis som det låter,träning, kost osv.) det va väldigt givande. visserligen visste man det mesta men det va väldigt intressant iaf.  snart kommer maten. tror dock vi bara får resterna eller nåt. alla de andra ska ju ta först.
just det! vi fick en julklapp från jobbet, inte att förglömma! två st handmålade shotglas. nån såndär dyr sak som har motivet av ett ansikte i olika färger typ. om nån fattar :O

jag är partysugen...suck

p.s. min dator kommer på fre! tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback