min dator är fin!

fick ju hem datorn igår. blev lite överraska att det va widescreenskärm på den. hade ja iiingen aning om. fick bli standardlocket med silver & vita kanter. lite annolunda men helt ok. då matchar ja ju iaf alla mina andra tekniska grejer, kom på att nu har jag både datorn,mobil,ipod & dvd i silverfärg :O

föresten. ja råkade ut för något igår som ja höll på att bli helt förstörd över typ. som tur var ordnande det sig utan krussiduller förhoppningsvis. det har nämligen skickats ut falska mejl till inkorgen på banken vilket jag verkade gå på. som tur va hade inga pengar tagits eller liknande o jag spärrade alla konton. fick flytta över alla pengar till mammas konto eftersom det dröjer tills efter nyår innan ja får de andra uppgifterna. usch det va hemskt om pengarna hade försvunnit. hela lönen :S

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch vad hemskt..hade du svarat på ågot mail eller?

Ja vill me ha en dator..en snygg en! Men men

du vi måste ju ses nån dag!

2007-12-22 @ 17:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback