en rivstart på veckan

Cyklar till jobbet i morse med musik i öronen & tankarna på annat håll.
När jag kommer fram till jobbet står halva företaget ute på parkeringen & brevid dem står en brandbil(!) När jag tar ur öronpropparna tjuter brandalarmet på rätt bra trots att vi är utomhus.
08.05 var allt grönt(falskt alarm) Så vi kunde gå in i byggnaden igen & börja arbetsdagen, booom 19 pers i kö redan då. Att folk orkar? Jag tror seriöst att de sätter klockan på typ halv 8 så de hinner äta frukost innan de ringer till oss.Det var bara att börja beta av kön. Vid ca 10 tiden så brakade systemet ihop. Kändes väl sådär att berätta för kunderna(som suttit 10 min i kö) att de får återkomma. Kön krymte fort iaf.
Sedan har väl dagen tickat på i sin vanliga sega takt. Vid 17.00 prick var min arbetsdag slut så jag begav mig hemåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback