färjan

i helgen har det varit att flänga runt både här & där. jobbade lördag förmiddag, åkte runt i ikea för diverse missioner.
Sedan hem för att fräscha till mig för att sedan fara till norrköping där thaimiddag med släkten stod på schemat(farmor har gått i pension)

I söndags packade jag väskan & åkte med pojkvännens släkt upp till stockholm(40 pers) för att fira hans farmor som fyllt 80 år. Hon hade bjudit allihop på 24 timmars kryssning på cindrella( ni vet den färjan som spelas in på kanal 5) Tur att de inte filmade våran vistelse ;)
Sammanfattningen för den resan var GOD MAT i mängder,lite för mycket alkohol(var fortfarande full vid frukosten dagen efter),födelsedagsfirande,kareoke med låten "som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig", dansmatta, taxfree & mängder av roliga stunder. 

det finaste var ändå när Liv:s(farmorn) man(87år) sjöng "älsking du är vacker som en ros" inför publiken dagen efter, då det var kryss/musikstund medPer(kryssningsvärden från tv) drog upp hans bidrag ur hatten & gav honom micken.Vart lite tårögd i ögonvrån.

Tyvärr har jag inte så många bilder från resan men jag visar en fin in action bild från kareoken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback