need some sleep

Idag har jag varit något otroligt trött! ligger back med sömnen från kryssningen. Har iallafall varit duktig & varit på friskis & svettis för ett träningspass. 19-21 vart det. Har köpt min första avokado :P har ju inte gillat det innan men börjar kunna få i mig det, nyttigt!

Har köpt maybellines nya pure liquid mineral foundation. Den låter nästan förbra till ynka priset av 159 pix. Ska testas imorgon & skriver en liten recension imorgon kväll!

Nu ska jag faktiskt även lova er att jag ska ta kort på samtliga nyinköp från den senaste tiden. Har varit lite bildlöst på bloggen ett tag nu men jag har äntligen hittat kamerasladden i mitt skatbo till rum. Nu är det ju inte långt kvar heller tills jag flyttar! 1 maj here i come! Kommer bli så förbaskat bra. Känner det i hela kroppen, aah.

Nu är jag så trött så ögonen går i kors.

nighty nighty babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback