man blir allt lite skakis

idag är det första gången jag har spelat in ett samtal med en på jobbet. Det är långt ifrån den värsta kunden jag haft men eftersom jag tidigare fått tillbaka negativ feedback så ville jag inte utsätta mig för det igen. Trots det blir man ändå lite skakis. Då måste jag tänka lite på exakt vad jag säger. jaja får se vad som sker. Jag är iallafall förberedd.

p.s. Jag kanske inte tidigare har berättat exakt vad jag jobbar med. Jag är iallafall anställd på Lindorff Customer Services som är ett inkassobolag. Där finns många olika "projekt" Jag sitter på kundtjänst för postorderföretaget Klingel(tyskt) vänder sig till en äldre målgrupp. Har nu jobbat här sen i maj 07 så det börjar bli ett tag. Är dock sugen på att plugga snart så förhoppningsvis vet jag till sommaren vad jag vill bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback