MUS

idag hade jag en inbokad sminkning hos make up store. Valde en sotad festsminkning. Eftersom jag oftast har brunsotade ögon när ja är ute &  festar valde jag att denna gång testa en lilasotig(inte blåtira) Jag gillar sminkningen & färgerna var fina. MEN alltid är det något som stör mig(tror nog de flesta instämmer när de blir sminkade av andra) Inget brownzingpuder = vit som ett lakarn, 1 lagar mascara = mesigt, för mörka ögonbryn = väldigt ovant & inte snyggt med FÖR markerade.... 

Sminket är bra hos make up store men jag har aldrig blivit 100% på mina två sminkningar jag har gjort hos dem, tyvärr. Men sminket väger som sagt va upp.

här är iallafall resultatet :

 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag håller med!! Men å andra sidan känns det som om de inte är så duktiga....jag har bara fått sådana som har tagit på mig färger som jag absolut inte passar i eller gjort "fel" konturer med ögonen (jag har stora och då ska man inte "måla" dem större...) Din sminkning såg okej ut, men håller med om bronzing och om mascaran....men sminkningen såg inte sååå sotad ut eller är det bara kameran? :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback