it´s a beautiful day

Idag har jag varit vaken sedan 06.20 zZzZzz. Ni kan ju tänka er hur pigg jag är nu?
Det blir att blogga lite snabbt,se so you think you can dance & sedan krypa in under täcket.

Idag har jag jobbat 8-17 för att sedan rulla ner med biken till steves för lite käk. Jag valde fish & chips istället för det vanliga kycklingspettet. Blev en aningen besviken när jag märkte att jag fick två friterade fiskpinnar på tallriken :O hade åtminstånde  förväntat mig panerad/friterad torsk.
När vi satt där & glassa i solen fick vi syn på nille & drughen som tydligen skulle gå & se baksmällan på bio. Då var klockan 18.25. Klockan 18.40 fick jag rycket & sprang in för att köpa en biobiljett i stolen brevid dem! Hade gratisbiljett så det var nice. Vi satt längst bak i "lyx" sätena i skinnfotöljer med justerbart ryggstöd. Platserna kostar egentliten 150 kr st vilket jag antagligen inte skulle ge om jag betalar ur egen ficka.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback