hemmafest - i helvete heller

Nu sitter jag här.har haft min första hemmafest med mina vännerna. Den vart inte lyckad enligt min mening, I början var den totalseg & stel eftersom alla var nyktra?!Vi känner alla varandra sedan innan & det har inte varit någon issue tidigare,Sen vart det rätt skoj när folk fick lagom med alkohol i sig, folk prata & hade skoj.Därefter vart folk för fulla & välte ut alkohol här & där, bla på min ny inköpta soffa. Även om det inte är meningen så kan jag inte låta bli att bli arg.när folk inte kan säga förlåt blir jag ännu mer lack. Jag betala halva min månadslön för den här soffan!

Resten av mitt "crew" gick ut & festa. Jag vart lack & stanna hemma med min bror. Har nu städat halva lägenheten med såpa & mopp.

Jag tänker inte ha någn mer hemmafest med alkohol. Jag har försökt men det gick inte. Jag kommer inte orka om det ska fortsätta så det är lika bra att säga ifrån på en gång. 

"set me free"

nu säger jag godnattt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback