living on my own.

Sådär.
Nu sitter jag vid mitt köksbord i nya(första) lyan. Känns väldigt konstigt men ändå väldigt väldigt bra!
Igår tog flytten 12 timmar(!) totalt inkl ikea besöket där lite möbler inhandlades. Idag har vi mest farit runt på maxi,elgiganten,ikano & diverse inredningsbutiker. Jag har fortfarande lite saker kvar att inhlanda, som större säng(får sova i min gamla tills dess)en soffa, eventuellt rumsavdelare/bokhylla,matta,gardiner & annat diverse krafs.

Skönt iallafall att jag fixat internet(köpte mobilt bredband idag) så jag har nåt att sysselsätta mig med förutom att packa upp. Har inga sladdar till tv:n så imorn får jag ta en sväng förbi claes olsson påvägen hem.

Jag har skaffat icakort, vuxenpoäng!


Kommentarer
Postat av: Anonym

väntar med spänning om att få höra allt om hur d gått o hur d känns att vara vuxen ;)

ses på worket imorgon/maryam

2009-05-11 @ 00:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback