tjejkväll & utgång



Igårkväll
hade jag sofie & karin över på en tv/tjejkväll med lite grönsaker,dipp & skratt. Mycket trevligt må jag säga. Sofie sov över & snarkade i soffan.
Idag vaknade jag av att sofie snarka :P hehe. Nä skämt å sido. Har vaknat tidigt varje morgon sedan jag flyttade in här. Idag var det dock "rekord" sov ända till 8(!) haha. somnade om & vaknade tio. Fixade frukost till oss två damer. Blev stekta ägg,ugnsvärmda baguetter med vitlöksost/skinka på samt lite mjölk.
Tvingade ut sofie på en powerwalk(nåja) runt stångån. Superhärligt väder, därefter tog vi ut skruttan & lade oss på en filt på min bakgård så hon kunde hoppa omkring lite & få röra på sig.
Mamma ringde & bjöd hem mig på käk - sommarmat,mums! Trampade hemåt med sofie(hon bor typ där jag bodde förut)
Käkade gott & catcha up lite med bror & mamma. Pappa är dock i Tyskland med jobbet på någon mässa + att köpa lite sprit mm. Vi packade ihop det sista jag inte fått över till lyan än(sänglakarn,räkningar & lite annat) Cykeln & jag fick skjuts hem av dem,bror ville även spana in lyan eftersom han inte sett den sedan jag packat upp allt & gjort mig hemmastadd. Tror allt att han vart lite avis, han kommer garanterat sova här många många gånger efter krogrundor(suck?!) nädå det kan jag allt ställa upp till.
Nu har jag precis duschat & ska göra mig iordning. Blir en liten utgång ikväll. Sofie kommer snart så då blir det att korka upp vinet & ladda upp inför kvällen. En runda till platå får det bli,var länge sedan jag va där + att de har studentkväll & halva priset i baren. Supa mig redlös har jag inte tänkt göra med tanke på att jag jobbar imorgon. Har sovmorgon så jag börjar inte förens 11.15 & jobbar till 17 så det är en ganska slapp dag.








p.s. maryam, du får berätta allt skoj ni hade för er på möhippan :) hoppas den vart riktigt lyckad.

Kommentarer
Postat av: maryam

ja du jag kan förklara hur kryssningen var med ett enda ord o de e GALET!!!!

ska berätta alla detaljer på måndag hehe...

puss på dig

ps. jag e mäkta imponerad att du skrivit så mycket på bloggen, tycker du kan fortsätta i den här takten nu :)/maryam

2009-05-23 @ 15:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback