Myskväll

Jag orkade inte ta tag i alla måsten ikväll, istället blev det tacos framför tvn(ugly betty&desperete) Där efter har jag mest lyssnat på musik & myst på en filt på golvet med skruttan. Det är helt otroligt vilket band man skapar med sitt husdjur!Hon är som en liten bebis för mig(iomed att jag haft henne sen hon var 6v gammal) Hon är som en liten vovve som är nyfiken på allt,gosig samt att hon alltid tycker om att slicka mina armar/armvecket :P hehe tokfia.Varje morgon när hon märker att jag har vaknat ska hon alltid springa runt i buren & föra ljud om sig för att få min uppmärksamhet. Jag får absolut inte göra något annat utan att ge henne lite klapp&käk. :P


22,89% idag!(7/30 v)

p.s. Fick veta idag att det ska göras ett stambyte av alla rör i fastigheten så de kommer stänga av allt vatten i nästan en vecka :( de kommer ställa ut en holk&duschbyggnad men hur blir det på en skala?

natti

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej Sandra, minns att du frågade efter min miu miu väska (den ljusbeige) och nu har jag bestämt mig för att sälja den! Köpte den för 8000 kr, vad kan du tänka dig att ge? Mejla mig om du är intresserad, jag tänkte lägga ut en annons på bloggen också! ;-)



Kram,

Filippa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback