jag tyckte mig se dig men det var en synvilla

Efter jobbet tog jag mig en sväng till hemköp för att köpa lite ingridienser till kvällens käk. På vägen dit ser jag en kille med brunt rufsigt hår komma åkandes på sin longboard. För en sekund eller två trodde jag verkligen att det var du krille som kom åkandes mot mig. Tyvärr upptäckte jag att det var så... Jag saknar dig så mycket att jag ser synvillor.

Krille har nu förflyttats till ett annat sjukhus & har under dagen blivit både röntgad samt opererad. De tog bort hans blindtarm. Han verkar må bättre & går nu på antibiotika. Troligtvis kommer de behålla honom i ett par dagar.
Hoppas du mår mycket bättre snart my love. Längtar tills jag får höra din röst igen.

Ska försöka gå & lägga mig tidigt ikväll. Sov inte alls något vidare igår. Låg bara vaken oroligt & tänkte. Tror jag fick totalt tre timmars sömn.

ska ha på mig ditt armband varje dag tills du kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback