Söndag & bakisdag

Idag känns det att jag lever. Var jättepigg när ja vakna(okej lite seg i skallen då...) men efter ca 30 min slår baksmällan till rejält. Fy sjutton vad dåligt ja mådde(eller vad säger du sofie) Ville bara somna om & vakna välmående :P
Lyckades efter mycket om & men att släpa mig runt stångån för lite frisk luft. Rätt skönt faktiskt med musik i lurarna & bara gå i sina egna tankar.

Sen har jag bakat bröd & lagat matlåda tills imorn(fläskfile,klyft o rödvinssås)

Älskar dig.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Tack för hjälpen raring! Gulligt!

Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-19 @ 20:25:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback