.

något "vettigt" har jag åtminstone orkat göra sedan krille for(förutom att gå till jobbet & vara i min egna bubbla)
Jag har diskat. Sist det diskades här var i måndags(krille som gjorde det...) det var ett ton disk som tog säkert 30-40 min.

Annars har dessa dagar gått väldigt sakta.Saknaden gör att en dag känns oändligt lång. Jag har i dessa dagar varken lagat mat eller städat(som ja egentligen borde) Det börjar bli riktigt smutsigt på golvet,dels för att mattan luddar av sig... får ta det i helgen om jag orkar.

Imorgon efter jobbet har jag tänkt att gå på stan & tröstshoppa utan att få dåligt samvete. Har spanat in ett par sjukt snygga ankleboots & en ny parfym. Borde egentligen köpa jeans också men eftersom det är så förbaskat tråkigt så får vi se hur det går med den fronten.
På lördag ska jag föresten klippa & färga håret. Känns som det sitter ett fågelbo på huvudet. Lite färg kommer skvättas i också. Tror jag ska bli något ljusare.


Lyssnar för tillfället på låten jag hade med i förra inlägget,Tårögd.
Nu ska jag gå & lägga mig. Är så trött i huvudet av allt tänkande,gråtande & saknande. Det tär men jag försöker vara stark.

i miss you baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback