skönt att få höra din röst

Pratade med Krille nyss vilket var både skönt & jobbigt. Kändes underbart att höra hans röst igen. Vart ju lite tårar men det känns oundvikligt just nu. Han har det bra & saknar mig med. På tisdag ska de gå en dykarkurs vilket är otroligt fuskigt, vill också :(

Vi har pratat om att ja förhoppningsvis ska kunna åka ner till australien någon gång i vinter/tidigt nästa år. Skulle var a superkul & då känns förhoppningsvis inte 7 månader som lika lång tid. Inget är dock bestämt så vi får se. Måste spara massa pengar först.

Vi tar en dag i taget,Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Naffe

Hej gumman. Längesen jag var inne på din blogg! Blir så rörd när jag läser om din saknad till Krille, för jag vet PRECIS hur det är. Mitt ex var bara borta i 3 månader. Men varje dag, varje timme och varje minut känns i hela kroppen och man önskar bara att tiden kunde gå fortare tills man kan se honom igen. Allting påminner om honom och man blir så arg på honom för att han utsätter en för detta. Men det blir bättre snart, jag lovar. Han är en bra kille och han saknar dig lika mycket. Tiden går fort när man har roligt, så sysselsätt dig och låt dina vänner ta hand om dig!

Hör av dig när du vill! Stor kram Naffe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback