Never ever..

... vax igen allså! :S satan vad ont  det gjorde. resultatet var även lite av en besvikelse... o stackars krille :O

idag har ja varit på stan igen (ovanligt :O) köpte en finfin pennkjol på second hand 80 kr. :D
bytte även väskan ja köpte där häromdan(o det gick - trodde inte att det gick på secondhand butiker :P) bytte iaf till den där chanelinspirerade väskan med kedja.


började även köpa julklappar idag. blev så inne i:t så ja har köpt alla mina julklappar utom 1, till pappa.... han önskar sig inget ju... :S han kanske får biocheckar eller nåt.
köpte föresten en väska till mig idag oxå. en svinfin guldväska på lindex 249:- den kommer ja ha ikväll tillsammans med pennkjolen. fresh :)

Bk tonight - taggad! :D :D

p.s. hoppas snygg-Erik vinner idol ikväll ;)

höll ju på att glömma :P ,

dagens hiss: second hand. skynda fynda! :) idag hittade ja tex. svart pennkjol 80:- , chanelinspirerade väskan 130:- finfint!

dagens diss: förliten garderob. jag har typ växt ur min garderob. har förmkt grejjer i den. suck. bör nog införskaffa mig en walking closet! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vax is the shit, har ju fortfarande en kal fläck på benet efter ca 4 veckor

2006-12-16 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback