det luktar så gott om nyfärgat hår!

idag hade jag mitt frisörbesök hos krea team. första gången på evigheter som jag besökt frisören, men det var dags, dels eftersom min moster ej har tid med det längre osv. hon hade tipsat om att frisörerna på detta ställe är riktigt bra så då ville ja självklart gå dit & testa.
jag trodde mitt hår var jätteslitet men det visade sig att hon endast behövde kapa nån cm vilket var skönt. fick även bli lugg denna gång med. även hårfärgen fick bli något liknande som innan. ville bara förstärka färgerna lite. men till vår/sommaren får det bli ljusare igen.(inte snyggt med urtvättad färg, dels med tanke på att mitt är rödtonat just nu.) att jag fick det till ett bättre pris var bara en bonus :)

håret är INTE såhär rött i verkligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback