sladdlös

hittar inte min sladd till digitalkameran, så jag kan inte lägga upp nya bilder på min nya hårfärg(är grymt nöjd!!) längden är dock inte mkt skillnad på. toppade bara & kortade av luggen så den är drygt till hakan.
har tagit kort på klänningen med som ja köpte igår(men bytte idag till en i storlek 34) den lägger jag upp bilder på sen med. fudnerar även på en före & efterbild med håret.

fick smink idag på posten :) läppglans,mascara & ögonskugga samt en necissär från face sthlm. :) nicenice!

igår var jag & sofie hos en tjej som heter sara som håller på att etablera ett sskönhetsmärke här i linköping. blev förtjust i ansiktsprodukterna. men funderar på att köpa nästa månad.

imorn kvar, sen helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback