vuxenpoäng

har varit på ikea med mamma & pappa idag. har investerat följande: tavla,lila överkast, 3 slevar till som ja kan röra om i mina kastruller med :P o en hållare till slevarna. lämnade tillbaka linnet från gina med, har ju köpt den mörkblåa klänningen med sidenband i midjan ist.

har laddat upp nyårsbilderna på datorn med. kanske lägger upp nån senare idag eller nån annan gång.

sofie vill ut ikväll, ovanligt? :O nej, o så försöker hon dra med mig ut. vet inte om ja orkar riktigt. får se :P

krille ringde häromdan från trysil btw, tydligen hade samtalet gått på 120 kr :P ops. men han kommer hem imorn eller vare nu va, så det är lungan. har varit rätt skönt ändå att ägna lite tid åt sig själv denna vecka, men det har varit lite ovant att inte prata med honom eller smsa honom nån gång varje dag, som man nu är van vid.

jaja, nu ska ja köpa godis med honey :) shit vilken bra start på 07, fortfarande onyttig känns det som(men ja äter iofs bara godis på helgerna nu faktist! that´s good) o så har ja än så länge tränat 2 ggr denna vecka, funderar på att träna imorn med.

Puss hej
117353-3

höll på att glömma:
dagens hiss: vuxenpoäng åt mig!
dagens diss: jag känner mig onyttig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback