städväder

igår skruvade pappa upp 2 stänger till mina armband & halsband. blev riktigt nöjd med resultatet!


idag har jag fortsatt med städningen,vilket passar ypperligt en regnig helg som denna.
fy vad äckligt mitt rum var! märktes att det va ett tag sen ja damma, uäck! dammade av varenda liten vrå i rummet, flyttade möbler för att komma åt bakom etc, men gudarns vad nöjd jag var efteråt!

framåt efm/kvällen gick sofie & jag till konsum o köpte lite godis samt hyrde lilla sjöjungfun :P va så länge sen vi såg den så den fick passa bra i regnrusket. efteråt blev det Rosa the movie, den funkade.

Nä nu ska jag spela skitgubbe med mamma!

trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Linn

det blev jättefint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback