dåligt med jobb

bläää! det har börjat bli dåligt med jobb nu igen :S har jobbat intensivt i 2 månader, men nu har projekten börjat tryta så hela denna vecka finns det inte ett enda dagpass :S jag pallar verkligen inte att jobba kväll, men bestämde mig iallafall att jobba tors&fre kväll, blä! :S egentligen skulle jag jobbat 31,25 timmar denna vecka, men istället blir det 9 :S förlorar därför 22,25 timmar! förlorade även 16 timmars arbete förra veckan(jobbade bara 15,25 timmar)
vilket innebär att jag har förlorat 38,25 timmars jobb! fyfan! helt sjukt vad mycket pengar det skulle ha varit! det blir att lägga undan lite extra pengar denna månad så ja inte ska behöva leva för snålt nästa månad :S

få se det från den positiva sidan, vara ledig i 6 dagar i sträck, massor av fritid,massor av teoriplugg samt umgås mycket med sofie o en del med krille.

nä dags att pallra sig härifrån. byta om från pyjamas, äta o sen dra bort till sofie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback