snart helg!

urk jag orkar inte jobba imorn, men det är pengar, o pengar = shopping ;) hittade 2 så grymt snygga skinnjackor i förrgår som jag must have(iiaf en) den ena kosta 999 o den andra 1599... hmm... ska få en trisslott från jobbet så jag kan ju alltid hoppas att jag vinner minst 2000 kr eller nåt så ja kan köpa en skinnjacka :O

har förövrigt retunerat äpple halsbandet, ska byta det till en jordgubber istället. visst var äpplet fint men en jordgubbe, det är jag ;)

igår drog jag en sväng till ikano med sofie. hade inte varit där på ett tag så det kändes att det var på tiden. skörden blev: 1 klänning, armband, hårklämmor, ögoncreme. hade även köpt en klänning inne i stan tidigare på dagen.

men den ena klänningen lämnade jag tillbaka idag & köpte en present till någon :O talar dock inte om vad det är för personen i fråga läser min blogg ;)

imornkväll blir det discobowling med linda,tina & gabbe på cosmic. ska bli nice, va ett tag sen jag bowlade. blir antagligen att ta en fika sen efteråt oxå.

jag oooorkar inte jobba imorn :S

Kommentarer
Postat av: Personen i fråga

Aeee nu vart ja ju gööööra nyfiken!

2007-03-09 @ 00:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback