valborg

hade så kul igår :) dock blev det varken eld eller shake ass.

drog till tina runt halv 9 tiden. "förfesten"(som blev hela festen sen) va redan i full gång. tina&robin var i full gång med att fixa schyssta drinkar i magic bullet. fick en asgod kiwi drink till att börja med. sen blev det både cider,bacardi,asti o fler drinkar. snus med för den delen :S oups. asbra musik hela tiden, lekte även lite lekar, drinklekar & "jag har aldrig" skoj skoj. kareoken sattes även igång. jag som tidigare på kvällen sagt att jag skulle mima, skrålade ett par låtar för full hals :P haha! sofie & jag fick även värsta draken ditmålad på våra armar. ascoolt. gick runt armen flera varv. dock har den suddats ut lite nu så det går inte att visa. har även blivit bjudna på inflyttningsfest 12e maj (fuck samma kväll som jag hade tänkt se eurovision song contest! oh no :S have to make a choise)
in till stan halv 3 för lite fylle kebab/pizza. såååå gott! kebab & pizza smakar alltid extra gott på fyllan :O
hade bestämt att åka till krille för att övernatta. tog därför taxi dit själv(200 jävla spänn!!!) under tiden i taxin försökte jag få tag i honom hela tiden men fick inget svar. suck. inget svar när ja va framme heller....han hade iofs mått illa tidigare på kvällen så jag antog att han hade däckat i säng. kunde ju inte ringa på dörren heller för då skulle de andra vakna. suck... rignde johan som bor nån gata bort & hade tur så jag fick slagga där. (hade inte pengar hem heller eftersom kortet låg hemma o sista pengarna rök på taxi) sov iallafall på en skön madrass på golvet. nice. fick även frukost, bästa komma igång frukosten. det första man ska göra dagen efter(förutom massor vatten) är kräm! jordgubbskräm,aprikoskräm eller kräm av nåt slag. mycket socker i & magen klarar det. piggnade till snabbt.
drog senare över till krille(det var tur att jag inte sov där endå säger jag bara) 1. han var sjukt bakis, 2. han berättade lite... hm hm hm... han va tråkig hela dagen så jag drog hem halv 4.

har redan käkat godis, men är sjukt sugen på snacks. sourcreme eller ostbågar. *dregel.

jobb imorn :S

Kommentarer
Postat av: Natta

hahahaha den är ganska vanlig. men jag gillade när fråga olle brukade köra den :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback