har inte haft tid

det har varit riktigt mycket denna vecka. massor på jobbet, min rättskunskap(tror jag faktiskt har glömt nämna att jag började plugga rättskunskap för drygt 2 veckor sen :P )

helgen som var, blev ganska händelserik.
i fredags var det allmänt degande & så sov pojken över.
i lördags klippte & färgade jag håret. skönt med en uppfräshning. har även klippt lugg så det får ni se när vårt internet hemma funkar
(vi har fått ett datum då allt ska vara löst - 10 sept. hoppas de håller vad de lovar)
sen vid 16 tiden drog jag,sofie,ralle & krille ner till smålandsskogarna för att fiska kräftor med marre,kojo,lillen,nille & drugen. sofie, me and my boys :P
satt vid vattnet på stranden & hade en stor brasa där vi bla grillade mat o myust(ralle råka bränna upp sulorna på sina skor :O o nille sina kallingar-efter nattdoppet)
vi tog även ett nattdopp,vissa nakenbadade medan andra körde underkläderna. jag valde det senaste alternativet.
sov i nilles sommarstuga(en gammal bondgård-hårda sängar,ömm rygg) vi fick väl totalt 100 kräftor eller liknande. inte så mkt tyvärr men det räcker till oss 9 för en kräftskiva(jag äter ändå bara 2-3 kräftor - så jobbigt att skala! :P ) 
sen ¨på söndagen drog vi hem trötta efter kvällens äventyr - o så va det måndag :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback