:/

i slutet av förra veckan bokade jag in en frisörtid hos kreateam här i stan, för en klippning & färgning av håret. Var tvungen att ansöka om ledighet då. Tyvärr fick jag precis veta att jag inte fått ledigt för håret(det va säkert inte skäl nog eller nåt liknande. man vet aldrig med dem.)
Ringde alldeles nyss & checkade läget om det fanns några nya tider som passade mig bättre.
Det är inte ens säkert att de har några tider i maj månad! Är helt överbokat! fan ja måste till frisören!

Är det nån läsare(i linköping) som kan tipsa mig om en annan bra frisör. Jag är ganska kräsen ;)


Kommentarer
Postat av: Anette

Jag går till Ahead...
Har Kicki, men alla som jobbar där är duktiga!

http://www.aheadhair.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback