cybershot VS ixus

Jag ska köpa en ny digitalkamera. den jag har nu är skitdålig rent utsagt! suddiga bilder,dålig skärpa,förvränger färgerna & dålig batteritid. det enda bra med den digitalkameran är att man kan få bilderna i svartvitt.

Därför har jag bestämt mig att det är dags för en ny kamera! har läst många recensioner om just sony cybershot & canon ixus, som har fått toppbetyg. verkar ha många bra funktioner osv.

Vilken ska jag satsa på? vad tycker ni? (självklart ska jag gå o testa dem i affären,men det vore kul med lite ytterligare feedback från er läsare som äger dessa.)

image553     image554

Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

hej sandra!
ja älskar min kamera som ja köpte i sommras.
Olympus my770 SW
den e vattentät till 10 meters djup, stöttålig från 1,5 meter.
och den ger bra bilder. du kan gå in på http://etunatjejen87.bilddagboken.se för o kolla på mina bilder.
visst den kameran e dyr, men d e den lugnt värd...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback