den räknar alla steg jag tar..

igår söndag testade jag för första gången att gå runt med stegräknare hela dagen. Dagligen ska man vandra ca 10.000 steg. Ok tänkte jag,lätt som en plätt! gick en härlig promenad på ca 5 km + rasta kaninen osv. totalt fick jag ihop ca 8200 steg! vilket jag inte upplevde som så mkt.

idag använder jag den igen. totalt änsålänge har jag gått fjuttiga 1804 steg! fybubblan va mesigt! fan för stillasittande kontorsjobb! inte konstigt att omfånget blir större! dock ska ja träna konditionspass på 1 timma direkt efter jobbet, men ändå. jag kommer nog inte ens gå mer än ca 3000 steg idag.

en sådan sitter i mitt bälte förtillfället,visar antalet steg,antalet förbrända kalorier & hur långt man har gått. detta går att ställa in beroende på hur långa kliv man tar

image547

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback