Ny kamera!

gjorde ett inköp av ny digitalkamera förut idag. till min hjälp hade jag pappa som rådgivare. spanade som sagt va på sony cybershot & canon ixus. vi har en canon hemma som vi haft i några år, men som fortfarande är superbra. sonykameran kändes mest plastig & knapparna lite konstiga.
så det blev canon ixus tillslut. Kunde även stoppa i mitt gamla minneskort. Har tagit massor (onödiga)bilder för att se hur den känns & den tar verkligen klockrena kort!

ett litet minus va att jag ville ha den som va helt i silver, vilket jag köpte, men när ja kom hem hade hon i kassan ändå tagit fel & gett mig den med svarta detaljer på. Ska nog tillbaka dit o byta ändå. Sen ska ja nog teckna drulleförsäkring på den så ja kan ha med mig kameran när det vankas party! ;)

image554


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback