otränade lår or what?!

3e dagen irad som mina lår har träningsvärk efter tisdagens tuffa benpass. helt sjukt va ont ja hade i ons & tors. idag ömmar de bara lite. det är första gången jag har träningsvärk 3 dagar irad!k unde ju knappt gå upp&ner i trappor + att jag vaggade runt som en anka!
har jag sjukt otränade ben/lår eller tränade jag extra hårt?(jag hoppas på det sista...)
får väl ta tag i hårdhandskarna & träna minst 3 ggr i veckan! det få bli massor löpning tills våren kommer också!(har ju ett spår 2 min från mig så då kan ja ju inte komma med undanflykter!) här ska det tränas!

Kommentarer
Postat av: Linda

Eftersom jag jobbar fredagar och lördagar till 17.00 och söndagar börjar jag jobba 13.00 Måndag och tisdagar är jag lediga. Det skulle ju vara fint om du kom en fredag eller lördag och så skulle vi kunna gå ut på kvällen och sedan jobbar jag på söndag och så turistar vi och shoppar måndag tisdag?! 18 19april skulle passa fint om du kunde komma tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback