det kliar!

usch, ja har åkt på någon slags klåda. plus att min ögonlock har svällt upp igen. fick ju droppar för det i höstas då de svällde upp första gången. därefter har mitt högeröga svällt upp ca 3-4 ggr för att sedan gå tillbaka till det normala efter någon dag. skumt. (inflamerade hårsäckar-ögonfransarna?)
klådan har gjort att jag har börjat få svårt att sova. inatt vaknade ja av att det kliade så mkt så jag var tvungen att klia tillbaka. visserligen blir det värre av att ja kliar men det kan inte hjälpas. det blir som röda/vita pluppar efter att ja har kliat. på vissa ställen ser det ut som små brännsår/torra fläckar. känns lite halvläskigt.(ja jag har haft vattenkoppor & de där sjukdomarna.)
om det fortsätter såhär får ja väl besöka vårdcentralen(om de ens vill ta emot mig....)

p.s. ser att mitt besökarantal har ökat vilket är riktigt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback