infektion

fick en akuttid på vårdcentralen idag. kl 15.30. skulle jobbat till kl 17 men såklart fick jag ledigt ang detta. kom dit precis 15.29 pjuh. bussen va sjukt sen. fick springa dit. meeen sen så hade de halkat efter med patienter, gissa hur länge jag satt & väntade, 45 MIN! snacka om att ja funderade på att dra därifrån men det gjorde jag ju såklart inte. Undersökningen tog inte mer än ca 5 min. jag har en infektion på kroppen, vad exakt det är för infektion tänker ja inte gå in på. tror inte ni är så intresserade av att höra, den är iallafall discusting. fick stor tub kortison utskriven. infektionen jag har har inget direkt "botemedel" det går över av sig själv. men kortisonet kan nog lindra det lite. om jag har riktigt otur får jag gå & dras med det här i 6 veckor! (det är tydligen maxtiden infektionen härjar.) god please ja vill inte ha det här i ytterligare 5 veckor!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men usch...är det något smittsamt eller hur har du fått det?! Du har inte kramats med någon råtta eller så va?

:P
krami


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback