118 100

Även jag har testat att smsa till 118 100 & såhär är resultatet

118 100 tror att personen som ligger bakom
www.sandrao.blogg.se är en trevlig tjej på 20 år som heter sandra & bor i linköping.hon är en social och öppen person som är mycket modeintresserad och gillar david hasselhoff. hon är mycket trevlig mot kunderna på sitt jobb.

det mesta stämde förutom förutom det där med david hasselhoff. Kan tänka mig att de hittade ett gammalt blogginlägg för typ 2 år sen då ja skrev ett inlägg & önskade god jul. jag hade sökt ordet god jul på google & fick upp en bild på david hasselhoff i kallingar typ.

http://sandrao.blogg.se/2006/december/god-jul.html

lite kul va det iaf :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

ååh det måste jag testa..hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback