jag lever faktiskt :P

jag är usel på att updatera bloggen, jag vet. denna vecka har jag faktiskt tillåtelse till att vara det tycker jag . Jobbar pisschema hela veckan vilket betyder att jag slutar 22 varje dag samt att jag jobbar på fredag, dvs sveriges nationaldag. yey(not)
Jag har faktiskt fotat dagens outfit varje kväll efter jobbet, men har varit förtrött för att publisera. får bli ett inlägg med alla outfits istället :D

iomed skatten så har jag faktiskt pengar på sparkontot som skulle räcka till en halv chanel(vintage) eller en mulberry baywater eller nästan till en miu miu. jag vill ha! carwings. min prioritet är iaf på chanel. Blir antagligen något sådant efter sommaren eftersom jag planerar en resa i sommar så pengarna får gå till det. men drömma kan man ju alltid göra :)

back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback