mitt i natten

Kom hem nyss. Har hängt med tina,malin,nicklas & son. Det var trevligt & slappt. Är dock väldigt trött eftersom jag var ute o festade igår(+jobb på det) Sen vart det lite jobbigt att gå hem ensam..

Jag hatar verkligen att gå hem själv i mörket,det har jag alltid tyckt. Trots att jag går på en cykelväg med belysning på större gator så är jag skiträdd. Jag tänker alltid det värsta & bara längtar tills jag är hemma & vrider om nyckeln för att komma in i lägenheten - tryggheten.
Jag går oftast/alltid & pratar i telefonen med någon samt nycklarna i handen. Borde dock införskaffa mig en spray också!
Det knyter sig i magen & jag får alltid en känsla av att någon förföljer mig... det ryser i kroppen bara jag tänker på det,usch!

Någon mer som är lika mörkrädd som jag,speciellt att gå hem ensam?


http://www.bloggen.fi/fulgdezapada/20081202175949.jpg

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kommer du ihåg på 60-talet då det var aktuellt med berlockerarmband i guld?



Nej, jag tänkte väl det... Just nu har du chansen att vinna nya MODERNA smycken till ett värde av 3000kr - om du svarar rätt på "Gissa bilden"!



Alla tävlingsdeltagare får dessutom en gratis gåva. Var med och tävla du med! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback