buisy bee

Har haft fullt upp sedan mitt senaste inlägg skrevs.

I söndags steg jag & bror(som sov här) upp tidigt för att åka hem & fira mors dag. Efter att mamma åkt iväg till jobbet så stack resten av familjen till landstället & softade. Jag tog föresten årets första dopp också! Väldigt uppfriskande men en aningen kallt, bror fick filma det hela som bevis :P

Måndagen
bestod av jobb i vanlig ordning av jobb. Efter jobbet hade jag min första tvättid någonsin :P Allt gick kanonbra TILLS de jävla ikeafiltarna(tillsammans med alla handdukar) skulle tas ut ur torktumlaren. När jag öppnade luckan bara vällde det ut snö?! Filtarna hade luddat av sig nåt enormt(filtarna var tunnare än tunnast),handdukarna som jag torktumlade tillsammans var helt ludna av allt ludd. Tänk er att försöka städa upp detta. Fy vad det yrde överallt, sopade säkert i en halvtimme. När jag var klar hade jag själv ett lager filtull som täckte mig + att jag fick i ögonen,näsan,munnen etc.
Det slutade med att jag efter all stryktvätt stod framför tvn & rollade handdukarna, var inte klar förens 00.00 då jag stupade i säng & slocknade på fem röda.

Igårkväll gick krille & jag på bio för att se "night at the museum 2" Om jag säger att jag i princip somnade under filmen så kan ni nog gissa vad betyget blev för filmen :P Visserligen var jag väldigt trött men om filmen skulle varit bra skulle jag gjort allt jag kunnat för att hålla ögonen öppna. Det var mysigt att det nästan inte var några alls i biosalongen förutom vi(tror det var fyra pers till) Vi hade hela bakersta raden med sofforna. När jag höll på att somna hoppade jag dock till en egen soffa :P

Idag har jag faktiskt tränat! Var allt för länge sedan. Mamma kom hit med matlåda & luddfria handdukar. Därefter gick vi tvärs över gatan för att träna i trädgårdsföreningen - ett medel pass för friskis & svettis.
Nu sitter jag & degar i soffan. Skulle egentligen röjt upp lite här hemma med så blev det allså inte. Får ta det imorn istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback