förra helgens photoshoot

I torsdags(förra veckan) ringde ett 08 nummer som jag inte kände igen. De presenterade sig som the studio & att min vän Tina tipsat om dem att jag kan vara intresserad av att bli fotograferad. Jag var ganska skeptisk till det först men tänkte att jag kan chansa & se vad det var för något. Jag fick även ta med upp till tre vänner om jag ville.(& nej detta var ingen konstig/sexuell fotoshoot om ni trodde det) Jag tog iallafall med mig min kille & bästa kompis.

För att dra det i korta drag så fick vi vänta väldigt länge innan varje moment. först blev vi sminkade & sedan fick vi styla håret själva för att sedan byta om i medtagna kläder,smycken & skor för att sedan fotograferas. Detta gjordes i tre omgångar så det vart tre olika outfits. Efter ytterligare lång väntan så fick vi alla tre se fotografierna vi tagit.
The studio handlar om att vanliga människor får bli sminkade,stylade & fotograferade helt gratis av proffs, det är bilderna som kostar. De som satsar på modellandet ska aldrig behöva betala pengar för att bli fotograferade men för sofie,krille & jag var detta mest som en rolig ploj grej. Vi köpte två kort var, som var svindyra enligt vårat tycke.

Här är resultaten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback