mystiskt

jag skrev ju ett inlägg här häromdagen men poff det är borta?! que? jaja. jag är hemmastadd i lyan nu. det mesta är på plats. måste sätta upp min snygga vardagsrumslampa(kontkten är glapp) samt skaffa matta o schyssta tavlor. Fanny har bott hos mig sedan i söndags också. hon bodde kvar hemma första veckan tills jag fick lite ordning på torpet. lite konstig känsla att inte ha någon att ta hand om.

Jag har jobbat 8-17 hela veckan samt att jag jobbar på fredag & lördag. Imorn är jag ledig,något iallafall.

Tränade igår. vart 20 min cross(4,3 km & 220 kcal) & lite rygg. Jag har egentligen tänkt träna idag men nu är jag så sjukt hungrig & maten är fryst :/ kanske blir en prommenad runt ån imorgon.

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback