stuck

Shit!!! ,ja sitter fast i en klänning jag beställt! Det är en dragkedja i ryggen som ja inte får ner :P Detta är ett perfekt argument till vad killar är bra att ha till ;) (host host pik till dig krille)
Fick panik & visste inte direkt vad ja skulle göra. Testade varianten med galge(som samantha i sex&the city) men det var ingen hit. Inte heller vågar jag ringa på hos grannen.
Därför ringde jag till mamma så hon är påväg hit,hon hade ju ändå tvättat min tvätt så då kan hon ju lika gärna passa på att lämna den :D (två flugor i en smäll!)
Hoppas hon kommer snart....


Jag tänker inte behålla klänningen. Fy vad jobbigt med detta problem efter varje utekväll då man kommer hem full & vara vill krypa ner i sängen.

haha,typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback