Victory!

För några veckor sedan köpte jag chips från OLW med deras nya smak sourcream&peppar. Tyvärr fick jag en påse utan någon som helst smak, inte ens med salt! Mejlade OLW att jag inte tyckte det var ok. Till svar fick jag att jag då skulle skicka in lite av innehållet så de kunde göra en analys på påsen, så det gjorde jag.

När jag kom hem från jobbet idag så ser jag ett kuvert från OLW. Inuti låg det 2 st checkar av ett totalt värde på 90:-

Happy!



Sa jag att jag gillar chips?
Får nog akta mig så jag inte äter förmycket chips,annars kommer jag väl se ut som en OLWpåse rätt snart ;P

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skit fin header du har =)

ha en bra dag!

Postat av: Mikaela

Skit fin header du har =)

ha en bra dag!

2009-10-17 @ 14:57:11
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback