fredag & äntligen helg efter en jobbig vecka

Igår var det en seg dag på jobbet trots att jag slutade kl 15. Ögonen var så trötta & slitna så de gick i kors hela tiden. Efter jobbet gick jag & maryam på stan & shoppade loss. Jag köpte skorna & parfymen som jag tidigare bestämt att jag skulle köpa. Tyvärr så stoppade vi inte där utan det blev diverse smink & tröjor också som ja köpte, skulle inte ja köpa jeans? great.

När ja kom hem & skulle dumpa alla saker så har jag fått ett nyhetsbrev från kicks som ger mig 20% rabatt på valfri vara, suck. Så jag gick faktiskt tillbaka & "krävde" att få 20% på parfymen eftersom den var så dyr. Fick tillbaka 136:- så middagen var räddad :P

Käkade kvällsmat på butterfly. Gott käk & fin inredning. Fick ett telefonsamtal av mamma där min morfar i torsdags fått en hjärtinfarkt. Han hade tur som fick en lättare variant & mår efter omständigheterna bra. Läskigt.
Fick avbryta middagen abrubt eftersom ja fick ett samtal från min bästa vän sofie om att krille var inne på msn.

Hann även prata med krille på msn i 45 min. Känns skönt för när du är i australien tror jag inte vi kommer kunna ha kontakt i samma utsträckning. Tur då att jag har bloggen & du din resedagbok så vi kan följa varandras liv på varsitt håll i världen(ditt spännande liv & mitt vardagliga slentrianvardag)

Trots att jag var lite nedstämd efter att ha pratat med krille så bestämde jag mig för att gå ut & ta en drink med maryam & remi så det fick det bli. Satte oss på ågatan aka gamla yngves & tog två cider. Det var skönt att få komma ut lite & vara social. Träffade sedan mina fina pojkar kojo & marre som följde mig hem. Hoppas ja hinner träffa dem igen innan helgen är över,vore nice.

Idag blir det som sagt färga & klippa sig. Mamma hämtar mig om ca 30. Tänkte lägga upp en för & efter bild på hur det blir. Tänkte inga stora förändringar men lite ljusare & klippa det som är slitet(hoppas inte på allt för många cm) Lägger ut före & efterbilder iaf.Därefter blir det nog shopping av träningsskor & kanske lite käk då mitt kylskåp gapar tomt. Inte mig nåt emot för då kan ja köpa mat ute varje dag men i längden är det varken bra för kassan eller kroppen tror jag...

Jag längtar tills jag kan få sova normalt. Det är helt sjukt vad det kan påverka sömnen så mycket att sakna någon så mycket. Har inte sovit alls bra på hela veckan. Svårt att somna & sover väldigt lätt samt vaknar flera gånger per natt. När jag vaknar är ögonen inte alls utvilade utan fortfarande slitna,irriterande & rödsprängda...

Nä time for breakfast.

Miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback