ett tag sen

i know. men ja har inte orkat. 14 december idag. jisses vad tiden går fort. 10 dagar kvar till julafton och vart är julkänslorna? hoppas dom kommer de närmsta dagarna då mamma o jag ska julbaka när båda är lediga.

min kimono & klänning från h&m har föresten kommit. båda 2 blev klockrena :)
     kimonon finns dock ingen bild på :S

har idag även köpt en kashmirtröja i lila. finfint (gift of the day 14 dec)
såg precis klänningen på h&m.com (gift of the day 15 dec) wow va cool/nice. o för endast 198:- då är det nog bäst att slå till. själv är ja ju pank, men vilken tur jag har som har en pojkvän att låna lite av :P

jag kommer aldrig kunna tröttna på ted gärdestad. åh wonderful

köpte btw 2 skor häromveckan :P 2 pumps på dinsko. ett par röda o ett par svarta, hade dock beslutsångest mellan dess 4 :P men ja bestämde mig för att inte slösa förmkt pengar(bra va krille :D) så jag köpte iaf dom röda höga & svarta låga. det fick duga.... sålänge :P


dagens hiss: att ja kommer få låna pengar av krille imorn till  klänning imorn(om den är fin irl & sitter bra)

dagens diss : att jag är pank :(

Kommentarer
Postat av: Krille

Wiiieee jag är dagens hiss :) och ja du är duttig med pengarna, iaf när du ahr väldigt ltie av dem :P

2006-12-16 @ 22:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback