happy birthday to me

yes box, idag fyllde jag 19 bast. 16.18 för att vara exakt :P dock har jag inte känt av speciellt mkt att jag har fyllt år. har fått lite grattis ringningar o sms. men det känns som en helt vanlig dag i princip :P
dock blev ja inte grattad imorse, fick sova istället. gjorde mig iordning o hann precis till 212an in till stan. väl därinne skulle ja o sofie gå till viktor&rolf kollektionen. men shit! folk va helt hysteriska! folk armbågade sig,trampade varandra på fötterna och allt va helt kaos. sofie o jag orkade inte o drog därifrån 30 sekunder efter att vi hade kommit, orka. så grymt fina plagg fanns det inte(kollade nämligen kollektionen igår på nätet)

drog & hade dubbel körlektion 80 min, najsnajs, tiden gick skitfort. det sega va sen att betala 800 i cash för dubbellektionen, menmen.  lunchade med krille på steves.

drog ut till ikea för att gå på intervjun för sisters :) kom i god tid. intervjun tog drygt 30 min, 80 pers lite drygt hade sökt o dom hade tagit ut 7 pers för intervju! shiit ( asbra ju, med tanke på att dom ringde upp mig i tisdags utan att ja visste att de annonserade ut nån tjänst :) !) jag hoppas intervjun gick bra iaf. ja får besked imorn om ja ska få komma på en ytterligare intervju eller inte. råkade även spana in snyggaste stickade västen där, men vågade inte köpa de,(ifall dom trodde att ja försökte "smöra" för dom :P )

råkade även shoppa lite idag :P jaja, sånt händer, haha! köpte iaf: 2 baslinnen(rött&vitt), halsband, röda strumpbyxor, röd lackplåskabok, parfym o sånt typ.

fick en ipod & lite blommor när ja kom hem. gött. räknade inte med så mkt presenter eftersom 19 år inte är nån speciell ålder, men är väldigt nöjd, eftersom min sjukt omoderna o gamla jos e skit  :P haha!
får iofs lite ytterligare presenter imorn samt nåt nästa vecka av någån :O :P

längtar tills 24 nov, then im going to be curly :D

nä nu ska ja försöka klura ut hur min ipod funkar :P hehe

over and out /big girl :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback