Im a happy happy girl with a happy happy smile :D

YEEEEEES! klänningen! it´s mine! den har kommit in igen! åååh! hoppar upp o ner av lycka :D !!!!
that made my day :D

har även skrapat ihop lite ytterligare vuxenpoäng efter mitt bankbesök idag :)

har bestämt mig att börja med "dagens hiss & dagens diss" :P

dagens hiss: balsam . vilken underbar uppfinning! me love it!
 
dagens diss: mitt hår . är totalt trött på det.. som tur är så ska ja som bekant lockpermanenta mig :D

lönen kom idag. blev hyfsat nöjd. men jisses ja kommer bli pank denna månad igen som vanligt. men ja är ju van ;)
117353-1 HAPPY GIRL!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej :) Ååh ska du lockpermanenta håret? Jag funderar på att göra det, men jag skulle behöva lite mer info om det hela.. Vet du om det blir jätteslitet, hur länge det håller? Vilka storlekar på lockar ska du göra ?
// elin :)

2007-08-07 @ 23:25:50
Postat av: s

jag gjorde min lockpermanent för snart ett år sen. nej jag tyckte inte det´blev slitet. gjorde våglockar. har fortfarande lite vågor i dock har det ju växt ut en del men har fortf naturligt resultat.

2007-08-08 @ 08:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback