inte på topp

ja känner mig inte på topp känns det som. tror det började igår, magont, trött, o jag kan inte äta, är varken hungrig eller sugen på nån mat, inte ens gröten imorse smakade bra. o nu till lunch idag köpte ja mat på donkan bara för att ja inte hade med mig nån mat. den va äcklig. inte alls lika god som den brukar.bara tanken på cheeseburgare,godis,chips,toast osv gör mig äcklad :S iofs bra, då kan ja avvänja mig från det onyttiga till nyttiga stilen som göra att ja kommer få den där 100% perfekta kroppen ja vill ha.(speciellt magen) jag har kommit in lite i  en period där ja inte orkar fixa frillan(för den blir inte bra) sminka mig, eller att kläderna känns bra, det enda ja känner att ja klär i just nu är mina fina bruna stövlar. jag längtar verkligen tills lockpermanenten så ja kan förändra mig lite, har nog tröttnat lite på spegelbilden.

glömde skriva ett citat i förra inlägget:

jag - sofie vill du lukta, ja har ny parfym
sofie - ja känner ingen lukt, vad luktar den
jag - lukta igen
sofie - vad kosta den?
jag - billig skit, mexx 149:- så ja kan köpa ny parfym tills nästa månad
sofie - ok
jag - föresten, om det luktar konstigt, kan det bero på att ja prutta nyss
båda - hahahaha

kom med en ganska klockren förut med

daniel - egentligen, varför ska man ha skärpet så högt upp? 
jag - för att det är snyggt
daniel - ja antar att det är mode, så det är inget personligt till dig, men ja förstår inte varför
jag - men förstår du inte. det är ju ett bröststöd :P
(o daniel blir röd i ansiktet) 
haha!

ja hade tänkt träna idag, men eftersom ja inte "kan" äta, så kan ja inte träna. men ja hoppas ja kan träna imorn. krille kan va min motivation. ska smsa o fråga´n.

Kommentarer
Postat av: KrillePonken

Haha jo, blir lite små frittrig när jag tänker på och va du gjorde/sa lördags kvällen. men men shit happens, bara skratta ´åt det, det gör jag iaf :D
dagen efter på morgonen var ju inte as mysig hela tiden iofs if you know what i mean :P.Hoppas du mår bättre snart också. Mat är ju trottsallt för gott att sluta äta. Och din maga ska du va nöjd med, den är fiiiin ;)
puss puss sötis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback