regn & kallt

brr fryser lite. men ja dansar runt lite så ja blir nog varm :P nyss gick my love med justin timberlake på radion, då kunde ja inte motstå att dansa rejält :P haha. (laddar inför ikväll :P)

gårkvällen var mysig. hade min middag. o jag är mäkta stolt över mig själv o min insats till att laga kyckling & currypajen helt själv(om du skulle ätit av den krille, skulle du nog oxå va stolt över mig!) den vart riktigt delicious! fick lite presenter, bla rosa gästbok, chokladkartong,leopardundies & en slant(som oavkortat ska gå till den där stickade västen på sisters - om den passar,-dregel!)

min mobil är verkligen cpdålig :P haha. va mobbad den blev igår. iaf musikalt sett. dock blev bilden kanon, dregel :P haha. ja,sofie o tina kunde ju inte motstå den heta bilden på wenworth i lindas mobil(ja slår vad om att hon tagit bilden personligen  :P haha!) så vi 3 går nu även runt med denna bakgrundsbild. :D

sen blev det en massa tjejsnack som vanligt. alltid trevligt. o snyggaste synen var iaf när Tina åt ostbågar med kinapinnar, så sött (o fort gick det, hon är ju van iofs!-10 år i thailand har gjort sitt på den fronten) vi andra amatörer försökte härma efter men ingen lyckades vidare bra, trots "goda försök"  :P

tur att cissi åkte ut ur idol, om det hade blivit ännu en skräll så hade iaf ja slutat titta, skrällen förra veckan räcker :(

utgång ikväll då. börjar bli lite mer taggad. dock är sofie som vanligt supertaggad, vaknade av ett sms från henne på jobbet där hon var riktigt danssugen osvosv. förhoppningsvis förfest hos tina i tannefors :)

humhumhum?! :O ?!
.......
kom just på :P
när jag öppnade tinas paket med bla leopardundies

jag: åh va fina
tina: ja visste inte om du ville ha string eller vanliga
jag: jag använder både och
tina: ja visste inte riktigt  vilken storlek du skulle ha, men jag antog att S skulle bli bra.
jag: S är bra, XS är förlitet i trosor, så liten är jag inte!
tina: jag tänkte om du skulle ha M eller så, du är ju så lång
jag: så stor är jag inte!  :P

haha!!

Noooo what the fuck, hittar inte min kabel till digitalkameran :S segt! kanske borde städa mitt rum :O? då blir det inga bilder inladga här idag då.
...
Yeeees! hittade sladden nu tillslut efter en stunds krypande i mitt rum, men hittade den i en hylla vid datorn :O ja va helt bombis på att den fanns i mitt rum, jaja. har även lyckats få lillebror att ställa upp på ett par bilder med mi :) gut.

städade mitt rum inför middagen, uttråkad o satte fast vantar i öronen, jag bjuder på den
  middagen med brudsen
 jontes fräschaste grimas   samt en pose med öppen gylf :O
  hittade även en bild på krille i digitalkameran, lika fin som alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback