cause im so sick of this shit

jupp. på jobbet, segt. men har rast nu, så då kan man passa på att göra lite annat. trött imorse. menmen. pengar, sitter iaf på samma sak som i fredags. anna saknas lite på jobbet. får leta reda på hennes nummer på eniro sen ikväll typ. menmen
dags att jobba!

............

jävla skit oxå, skrev ett inlägg nyss, men när ja skulle spara så försvann det. skitskitskit. jag är rätt så pissed off iallafall. hela dagen har varit cp. har lust o bara gråta floder o slå på nåt, riktigt hårt. en boxsäck skulle nog sitta fint, då blir ju ingen drabbad.
iaf fick ja alldeles förlite lön enligt mig :S jävla skit, hade förvänat mig meer! det enda positiva på jobbet var att anna är tillabaka! båda har saknat varandra.
ja kan inte heller skicka iväg min ansökan till statoil, för tydligen har tiden gått ut. tack så mkt pappa o lillebror för att ni tog upp all tid vid datorn när ja va lecig. thanks, bringar ju god lycka för mig framtid.

ja vill bara draaaaa, eller få ett vettigt jobb där man trvis o en lön man kan klara mig på! ja känner mig som en slav just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback