aww,so cute!

åkte till krille igårkväll för lite påskmys. köpte med mig ett lagom påskägg med godis & lott i. Tog även med mig en resväska med hjul också :P hehe. (men det var för att vi skulle bli hämtade & dra ner till mormor dagen därpå) så nödvändigheter som hårfön,plattång,smink,specialshampot mm fick hänga med :P haha

väl där fick jag i uppgift av krille att tända massor ljus på övervåningen medans han fixade något i köket. sen kom han upp med en picknickkorg med mat i! (precis som på våran första dejt -picknik vid vattnet) så hade han fixat maten som vi åt då med :) dock kunde vi inte ha picknik ute,skulle vara förkallt(kl 20.00) så vi hade det på golvet i deras vardagsrum på en filt. mys :)

fick även stööörsta påskägget jag nånsin fått! baoutastort! inuti låg det lite godis & en mirandanalle :) aww



love you honey!
<3

så nu har jaf mig en liten samling med nallar i mitt rum :O

studentnallen
stora "i love you this much" nallen ( som jag faktist köpt själv -fick 30% rabatt av sofie så den blev inte lika dyr :O (ehm ego :P )
o så den mindre "i love you this much" nallen som jag fick av krille (när jag fick den sträckte han ut armarna så mycket som han kunde för att visa "this much" ;) 

p.s. känner mig lite oromantisk som inte kommer på nåra romantiska grejer, nån som har tips :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback