cykelonsdag

idag har jag cyklat både hit & dit :P in till stan till halv 10 (ingen sovmorgon där inte) tillbaka till lambohov & vårdcentrralen för en tid där hos sjukgymnasten pga mitt knä. fick dra av mig brallorna, lägga mig ner på en säng, hon klämde,kände & tryckte & konstaterade bla att insidan på knät behöver tränas upp lite extra(va tydligen ganska vanligt för tjejer) för att man inte får stöd vid hålfoten när man går.för om man inte gör något åt det finn det större risk att knät hoppar ur led(aj)  fick därför lite övningar som jag ska göra på gymet. hoppas det funkar!

har förövrig legat o myst i solen på en filt med krille i min trädgård, passade även på att släppa ut fanny så hon fick hoppa lite fritt. köpt godis, umgåtts med sofie & krille & haft lite diverse diskussioner.
snart blir det top model & greys!



ciao!

Kommentarer
Postat av: Jonna

söt kanin!:)
J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback